مدرن فایل

دانلود آموزش جامع تیپ و استایل جذاب مردانه

 دانلود آموزش جامع تیپ و استایل جذاب مردانه

ملاک های شیک پوشی آقایان از نظر خانم ها در جزئیاتی خلاصه می شود که یک تیپ مردانه جذاب و همه چیز تمام می سازد. پوشیدن لباس مناسب ، شیک و جذاب در روابط اجتماعی ما تاثیر بسزایی دارد به همین دلیل در خرید لباس باید نکاتی را رعایت کنیم تا از نظر دیگران نیز جذاب و خوش تیپ باشیم.

بسیاری از مردان می پندارند که تنها می توان در مراسمات رسمی مثل میهمانی یا قرارهای کاری کت و شلوار به تن کرد اما باید بدانید که پوشیدن کت شما را مردانه و زیباتر خواهد کرد و آقایان کت پوش مورد پسند خانم ها هستند.

کت نشانه ای از موفقیت و قدرت مردان در جامعه است و برازند تن مردانی است که اندام v شکل دارند. اندام v شکل نشان دهنده سلامت فرد و میزان تستسترون بالا در بدن اوست. در انتخاب کت و شلوار دقت کنید که فیت تنتان باشد تا ظاهری زیبا بیابید.

دانلود آموزش جامع تیپ و استایل جذاب مردانه

نکاتی برای جذابیت تیپ مردانه

کفش

همانطور که گفتیم خانم ها آقایانی را دوست دارند که به جزئیات توجه داشته باشند . پوشیدن یک کفش خوب نشان دهنده آن است که جزییات برای شما اهمیت زیادی دارد. کفش های شما شخصیت تان را قبل از این که کلامی صحبت نمایید ، مورد قضاوت قرار می دهد. اگر لباس های خوبی به تن داشته باشید اما کفش های کهنه به پا نمایید ، ظاهر شما نامناسب دیده می شود واین را می رساند که برای خودتان ارزش قائل نیستید.

کفش های شیک و چرم انتخاب کنید زیرا کفش ها، ارزش سرمایه گذاری را دارند. کفش های تمیز و نو نمادی از موقعیت و ثروت هستند و خانم ها نیز مردانی با کفش های زیبا را می پسندند. چرم جیر مناسب رویدادهای اجتماعی و چرم پوست گاو مناسب مراسم رسمی تر است.

عینک

برخی از زنان ، مردان عینکی را مردانی کاریزماتیک، باهوش و متعهد می دانند پس استفاده از عینک سبب می شود نظر او به شما جلب شود.

لباس به رنگ شاد و ملایم

رنگ صورتی احساسات مثبت را انتقال می دهند و مردانی که رنگ صورتی مخصوصا رنگ ها پاستلی به تن می کنند اعتماد به نفس زیادی دارند . افرادی که این رنگ لباس را انتخاب می کنند از دیگران شادترند و در ترکیب با رنگ های دیگر مانند سفید یا سبز شادابی چهره شما را دو برابر می کند.خانم ها نیز مردانی که رنگ صورتی می پوشند را می پسندند زیرا اعتماد به نفس این آقایان را دوست دارند .

ساعت مچی

مردان جذاب از ساعت برای فهمیدن زمان استفاده می کنند و هیچگاه برای چک کردن ساعت، از گوشی همراه شان استفاده نمی کنند بنابراین داشتن ساعت مچی در جذابیت بی تاثیر نیست و برای هر مردی واجب است.

از طرف دیگر خانم ها نیز آقایانی را می پسندند که به جزئیات اهمیت داده و به سمت مردانی که ساعت مچی به دست می کنند ، جذب می شوند. ساعت مچی می تواند دلیل خوبی برای آغاز یک گفتگو بین شما و خانم مورد علاقه تان باشد.

بهترین مدل ساعت ، ساعتی به سبک مینیمالیست یا ساده گرایی است که در عین سادگی، بسیار چشم نوازند که برندهای مختلفی چنین سبکی را تولید می کنند مثلا یکی از برندهای مورد علاقه شیک پوشان ، برند « The Fifth» است که ساده است و رنگ های مختلفی دارد و شما می توانید رنگ این ساعت را با رنگ لباس یا حتی رنگ پوست بدن تان، ست کنید.

چنان چه علاقه دارید که یک تیپ مردانه پرقدرت داشته باشید. بی شک لازم است اصول تیپ مردانه را بدانید.

نکه همه مردم دوست دارند خوش تیپ و زیبا دیده شوند یک موضوع انکار نشدنی می باشد ولی آیا این زیبایی به پوشش آقایان در برابر زنان بستگی خواهد داشت یا خیر ؟

اینکه بدانید چگونه از دید یک زن زیبا و خوش تیپ به نظر می آیید تنها به نگاه زنان بستگی ندارد هر مردی این را می داند که خوش تیپی و زیبایی اصلی می باشد. که نباید به آن بی توجه بود البته همیشه لباس هایی می باشد که خانم ها را خوشحال می کند. و به اصطلاح آنها را به مردان جذب می نماید.

اما لازم است بدانید که اگر هر چیزی به یک پسر بچه قد بلند می آید شاید مناسب یک فرد با قد متوسط و بازوهای بزرگ نخواهد بود .

شناختن اصول تیپ مردانه و به اصطلاح تیپ قوی و سنگین مثل فهمیدن قانون های ساده زیبایی شناسی می باشد. لزومی ندارد که یک متخصص باشید تنها باید ساده دید و خود را با جذبه تصور نمود .

اصول پوشش مردانه چیست ؟

این اصول از چه چیزهایی تشکیل خواهد شد خوب قطعا موارد بسیاری در شکل گیری تیپ نهایی مردانه موثر خواهد بود. از جنس لباس ، از رنگ و چگونگی ست کردن حتی نوع مکان و محیطی که قرار است در آن حضور یابید. همه اینها برای تیپ مردانه خیلی تاثیرگذار می باشند .

توجه کنید که این مطلب فقط برای مردان قدرتمند خواهد بود. که علاقه دارند یک ظاهر بسیار متفاوت در مقابل دیگران داشته باشند. و ابهت و مردانگی در ظاهر آن ها به طور کامل نمایان و پیدا می باشد .

هنگامی که حرف از اصول تیپ مردانه می شود با کلماتی مانند سنگین ، قوی و دخترکش مواجه خواهیم بود.

البته ممکن است بعضی کلمات دیگر هم باشد که در ظاهر معنی جالبی نخواهند داشت. ولی حقیقت موضوع چیزی خلاف این تعریف های عجیب و غریب نمی باشد .

برخی از مردم تصور می کنند در صورتی که مرد پیراهن صورتی بر تن کند از سنگینی او کم خواهد شد.

ولی فکر کنید که این پیراهن صورتی راه راه با یک شلوار جین و یک کتونی سفید ترکیب گردد. آیا دختران به چنین مردی جذب نمی شوند؟ لذا ساده خواهد بود هنگامی که بیان میکنیم اصول تیپ مردانه منظور همان نوعی لباس پوشیدن می باشد که موجب جذب شدن خانم ها خواهد شد. خانم ها مردانی با این نوع استایل را دوست دارند .

تیپ روزمره و کاری:

در استایل مدرن و حرفه ای که مقداری از تیپ روزمره هوشمندانه تر می باشد . مردان لباسی را خواهند پوشید که علاوه بر اوقات فراغت تا حدی برای محل کار هم مناسب باشد.

در استایل های های ژورنالیستی مورد بیان شده Chinos نامیده می شود این نوع لباس از نظر خانم ها بسیار سکسی و جذاب نمی باشد . ولی برای زنان باهوش و با مقدار کمی شیطنت مناسب به نظر می رسد .

تیپ بیزینس من :

اصول تیپ مردانه و سنگین مثل یک بیزینس من چیزی میباشد که در اکثر اوقات زنان را می تواند دیوانه نماید این نوع تیپ یک سبک خیلی ساده با تصویری منظم و حرفه ای بوده است البته در مقایسه با دیگر سبک ها این تیپ مردانه زیاد هم جالب نمی باشد .

ژاکت کشمیری ، پیراهن دکمه دار ، شلوار لی با خط اتوی معمولی و بوت های چرم نسبتا رسمی چیزی نمی باشد که با دادن حس و حال بیزینس هر زنی را مجذوب خود نماید .

تیپ رسمی و کاری :

ولی تیپ مردانه رسمی/ بیزینسی استایلی می باشد. که از نظر هر زنی یک مرد را می تواند جذاب ، سنگین و گیرا نشان دهد کت و شلوار یک نمونه روشن این تیپ می باشد. که به زنان جنبه های قدرت بالا و هوشمندی را القا می نماید.

لیست آموزش های دوره فوق:

– دوره (ست پلاس+) آقایان لاغر
– دوره (ست پلاس +) آقایان نرمال
– دوره استایل +(آقایان تپل)
– ژست عکاسی
– ساخت استایل اختصاصی
– بادی لنگویج + اعتماد به نفس

حجم دوره فوق: ۱ گیگ و ۹۰۰ مگابایت

📌#جذب_دختر
📌#جذاب
📌#تیپ
📌#استایل

▁▁▁▁▁▁▁▁▁

راهنمای خرید از سایت

امتیاز این محصول
کانال تلگرام