مدرن فایل

دانلود دوره جامع تحلیل تکنیکال ( مقدماتی تا پیشرفته )

تحلیل تکنیکال ( مقدماتی تا پیشرفته )

تحلیل تکنیکال ( مقدماتی تا پیشرفته )

دانلود دوره جامع تحلیل تکنیکال ( مقدماتی تا پیشرفته )

یادگرفتن مهارت‌های سرمایه‌گذاری روزبه‌روز مهم‌تر می‌شود. ما باید به‌صورت درست و اصولی این مهارت‌ها را یاد بگیریم و آن‌ها را ارتقا بدیم تا فعالیت سودآوری در بازارهای مالی داشته باشیم. بسیاری از افراد بدون دانش و علم وارد بازارهای مالی می‌شوند و نتیجه این می‌شود که سرمایه خود را از دست می‌دهند.

پس بهتر است اول آموزش ببینیم تا اینکه بدون دانش و علم در بازارها فعالیت کنیم چون با این کار، سرمایه خودمان را به باد می‌دهیم. من، محسن بابایی، اینجا هستم تا بگویم مسیری که قبلاً رفتم و به شکست منجر شده است را شما در پیش نگیرید و از همان ابتدا، مباحث را به‌صورت درست و اصولی یاد بگیرید تا بتوانید سرمایه خودتان چند برابر کنید.

تحلیل تکنیکال چیست و چرا باید آن را یاد بگیریم؟

ما در تحلیل تکنیکال، با بررسی گذشته معاملات و نمودارها، می‌توانیم قیمت‌های آینده را پیش‌بینی کنیم. یعنی از تحلیل تکنیکال برای پیش‌بینی قیمت روزهای آینده یا حتی ماه‌های آینده استفاده می‌کنیم. تکنیک‌ها و اصول تحلیل تکنیکال را در بازارهای مختلفی می‌توانیم استفاده کنیم؛ از بازارهای بورس، فارکس، طلا و سکه گرفته تا بازار دلار و ارزهای دیجیتال. پس این دوره، در واقع دوره تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال، فارکس، بورس، سهام و غیره هم است.

برای موفقیت در هر کدام از این بازارها، تجربه به‌تنهایی کافی نیست و باید دانش این کار را هم یاد بگیریم. برای یادگیری این دانش، در دوره آموزشی کامل و جامع تحلیل تکنیکال مقدماتی با من همراه شوید. در دوره ویدیویی تحلیل تکنیکال، مهارت‌هایی را یاد می‌گیرید که از آن‌ها می‌توانید در همه‌جای دنیا استفاده کنید. من در کنار شما خواهم بود تا راه درست را در پیش بگیرید، اصولی یاد بگیرید، تجربه کنید و در نهایت به درآمد برسید.

من تلاش می‌کنم شما را به‌جایی برسانم که بتوانید ارزهای دیجیتال یا سهام خوب را بشناسید و تشخیص دهید که در هر معامله، باید در کدام نقطه وارد و در کدام نقطه خارج شوید. در یک کلام، من می‌خواهم شما را به یک معامله‌گر ماهر تبدیل کنم. در دوره مقدماتی تحلیل تکنیکال، شما را با نمودارها، اندیکاتورها، خطوط روند، نقاط حمایتی و مقاومتی، الگوهای شمعی، الگوهای نموداری، واگرایی و همگرایی و سایر مباحث مقدماتی، به‌صورت کامل آشنا می‌کنم. مبلغ سرمایه‌گذاری این دوره هم بسیار کم است و شما با انجام یک یا دو معامله در بازارهای مالی، می‌توانید این مبلغ را دوباره به‌دست بیاورید.

اگر هنوز بهترین نیستید پس هنوز مسیر یادگیری ادامه دارد. برای کسب سود در بازارهای مالی و سرمایه گذاری باید مسلح شویم، اینجا حرف اول با آموزش و تجربه است باید مسلح شویم به ابزارهایی برای حفظ و رشد سرمایه، بدون استفاده از ابزارهای نوین تحلیل و بررسی، ریسک از دست دادن سرمایه به خصوص در بازارهای بین المللی بسیار زیاد است و ورود به این بازارها نیازمند تجهیزات قوی و تسلط کافی است. دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته کلینیک سرمایه با معرفی ابزارهای نوین همچون فیبوناچی، الگوهای هارمونیک و ایچیموکو شما را برای درک صحیح تر و عملکرد بهتر در بازارهای مالی کمک می کند. . هدف کلینیک سرمایه از این دوره، آموزش تحلیل تکنیکال بصورت اصولی و دقیق به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای بررسی بازارهای مالی است.

دوره جامع تحلیل تکنیکال ( مقدماتی تا پیشرفته )

بصورت کامل

حجم دوره فوق: ۵ گیگ

📌#تحلیل_تکنیکال

▁▁▁▁▁▁▁▁▁

راهنمای خرید از سایت

امتیاز این محصول
کانال تلگرام