مدرن فایل

دانلود دوره جامع فروشنده حرفه ای شوید

دانلود دوره جامع فروشنده حرفه ای شوید

سرمایه‌گذاری در فراگیری فروش به شما کمک می‌کند رقابتی بمانید، تیمتان را توانمند می‌کند، از مشتریان ، پشتیبانی بهتری ارائه می‌کند و در کسب‌وکار موفق می شود .

می‌تواند فروشندگان قدرتمند  پرورش دهد که به ارائه ارزش مداوم برای کسب‌وکار شما و رشد پایگاه مشتریان شما ادامه دهند .

دانلود دوره جامع فروشنده حرفه ای شوید

دانلود دوره جامع فروشنده حرفه ای شوید

در این دوره یاد می گیرند جنبه های مختلف هنر فروش را از جمله : مشتری یابی  ، روش های ارتباط با مشتری ، روش های پاسخ به اعتراضات و ابهامات مشتری ، روش های پرزنت کردن محصول و همچنین مذاکرات و اتمام فروش ، در نهایت فارغ التحصیلان این دوره با استفاده از پیاده سازی آموزه های این دوره در کنار رشد شخصی ، می توانند موفقیت های شغلی را تجربه کرده و آمادگی حرکت به سمت مدیریت فروش را داشته باشند .

در این دوره چه نکاتی بررسی می شود؟

✅ پیش نیاز اول ایجاد انگیزه خرید در مشتریان

قبل از اینکه به تکنیک های فروش بپردازیم، باید اولویت های خرید مشتری را شناسایی کنیم. بارها شاهد این بودیم که بسیاری از کسب وکارها با وجود اینکه از سطح قابل قبولی از کیفیت برخودار هستند، بنابراین لزوماً کیفیت مناسب خدمات یا محصولات نمیتواند محرک خرید مشتری باشد. در این قسمت به بررسی اهمیت نقش فروشنده و نحوه اثرگذاری بر تصمیم مشتری می پردازیم.

✅ پیش نیاز دوم شخصیت شناسی مشتری

شناسایی شخصیت مشتری از مباحثی است که نمی‌توان آن را از فروش جدا دانست. انسان‌ها خصوصیات اخلاقی، اولویت‌ها و علایق و انگیزه‌های خرید متفاوتی دارند. ۳۳% افراد بیان می‌­کنند اگر فروشنده آن طور که آن‌ها دوست دارند رفتار نکنند، نمی‌­خرند. در این قسمت روش شخصیت شناسی disc را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانیم تا حدود زیادی شخصیت مشتریان را پیش بینی کنیم و مطابق آن رفتار کنیم.

✅ بخش اول نگرش

بخش اول به طور مختصر به نگرش هایی که باید در زمینه فروش داشته باشیم میپردازیم و همچنین سبک زندگی فروشنده های موفق را بررسی میکینم. ۸۰% موفقیت ما مربوط به ذهن و ۲۰% مربوط به مهارت های ماست. در این بخش فرمولی معرفی می کنیم تا بهترین نگرش را در کار و زندگی شخصی خود داشته باشید.

✅ بخش دوم مهارت های فروش

در این مرحله به شما یک ساختار ۵ مرحله ای معرفی می شود و شما به استاد فروش تبدیل می شوید. در این بخش به روش های ایجاد اعتماد و ایجاد ارتباط با مشتری، روش های تشخیص نیاز،مهارت سوال پرسیدن و معرفی محصولات و خدمات، تکنیک های بستن فروش و مباحث دیگر مربوطه به طور کامل می پردازیم.

✅ بخش سوم مذاکره در فروش

مذاکره یک بخش حیاتی در فروش است.در این قسمت مباحثی مانند نحوه معرفی محصول یا خدمت، مذاکره و مدیریت اعتراض مشتری، مذاکرات تخفیف، امتیازدهی و امتیاز گیری و چانه زنی ها پرداخته می شود. اگر مهارت مذاکره در فروش را ندانیم سود زیاد را از دست خواهیم داد.

✅ بخش چهارم فروش تلفنی

در این فصل جعبه ابزار فروش تلفنی را بررسی می کنیم شامل مهارت های متقاعد سازی، ابزار فروش تلفنی، مکالمات تخصصی و … است و همچنین ۲۲ نکته ضروری در فروش تلفنی را عنوان و بررسی کردیم.

✅ بخش پنجم وفادارسازی مشتریان با روش های مدرن

با توجه به رقابتی شدن کسب و کارها و وجود انتخاب های گسترده برای مشتریان، کسب وکارها باید علاوه بر حفظ مشتری جدید، مشتریان فعلی را نیز به خود وفادار کنند. در این بخش به آموزش ۵ روش مهم برای وفادارسازی مشتریان میپردازیم که برای کسب و کارهای آنلاین نیز کاربرد دارد.

✅ بخش ششم معرفی پیشرفته محصولات و خدمات

این بخش جدیدترین آپدیت دوره است که تکمیل کننده بخش دوم است. در این قسمت می آموزیم چطور به شکل مشکل متقاعد کننده محصولات و خدماتمان را معرفی کنیم. تکنیک هایی کاربردی که در همه بخش های فروش می توانید از آن استفاده کنیم.

✅ بخش هفتم اثر گذاری کلام در فروش

کلام فروشنده در فروش همانند بسته بندی محصول می باشد و نقش مؤثری در فروش خواهد داشت و همچنین مشتری می تواند با او ارتباط خوبی برقرار کند.

حجم دوره: ۳ گیگ و ۶۰۰ مگابایت

📌#سوپر_استار_فروش

▁▁▁▁▁▁▁▁▁

راهنمای خرید از سایت

امتیاز این محصول
کانال تلگرام