مدرن فایل

دانلود دوره صفر تا صد ارزهای دیجیتال

دانلود دوره صفر تا صد ارزهای دیجیتال

بازار ارز دیجیتال به اندازه کافی فرصت کسب سود در اختیار شما قرار می‌دهد. این بازار اکنون بیش از ۱۰ سال عمر دارد و در همه این ۱۰ سال نیز روند صعودی خود را حفظ کرده است. هر چند می‌دانیم شما به این نصیحت گوش نکرده و به سرعت سراغ بندهای بعدی می‌روید، اما اهمیت این نکته را زمانی درک خواهید کرد که اولین خرید شما وارد یک ضرر بزرگ شده و مجبور باشید هفته‌ها سرمایه خود را در آن باقی نگه دارید.

دانلود دوره صفر تا صد ارزهای دیجیتال

دانلود دوره صفر تا صد ارزهای دیجیتال

دنیای امروز روش های سرمایه گذاری زیادی را پیش روی ما قرار داده است اما یکی از پر رنگ ترین روش ها برای سرمایه گذاری خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که دنیای جدیدی از سرمایه گذاری را پیش روی ما قرار داده است.

این روش سرمایه گذاری نیز مانند روش های دیگر سرمایه گذاری نیاز به آموزش و دقت بالایی دارد تا ریسک سرمایه گذاری شما کمتر شود. در این مقاله هر آنچه که باید درباره ارزهای دیجیتال بدانید را شرح داده ایم.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال پول مجازی، رمزنگاری‌شده، غیرمتمرکز و مبتنی بر فناوری بلاک چین است. ارز دیجیتال تنها در شکل دیجیتالی موجود است و معادل فیزیکی در دنیای واقعی ندارد. با این وجود تمام ویژگی‌های پول‌های فیزیکی را دارا است و میتواند خرید و فروش شود و با آن تراکنش های مالی انجام داد. شما میتوانید ارز دیجیتال را به مثابه یک پس انداز و سپرده بانکی در نظر بگیرید.

اهمیت ارز دیجیتال

ارز دیجیتال را میتواند سیرتکاملی پول در جهان معاصر دانست. یکی از دلایل ایجاد ارزهای دیجیتال نیاز به وجود سیستمی بهتر و کارآمدتر برای پرداخت‌ها، مدیریت پول و بطور کلی سیستم مالی در سراسر جهان است.

در تکامل پول مبادله کالا با کالا، سکه ها، اسکناس، کارت های بانکی و امروزه ارزهای دیجیتال را مشاهده کرد. در دنیایی که پیشرفت به سمت دیجیتالی شدن پیش میرود لازم است تا سیستم های مالی نیز خود را با آن وفق دهند از این رو ارزهای دیجیتال ایجاد شده اند.

برای شناخت ارزهای دیجیتال لازم است تا مفاهیم پایه ای آن را بدانید در ادامه مهمترین مفاهیم برای شناخت ارزهای دیجیتال را معرفی خواهیم کرد.

کاربردهای ارز دیجیتال

۱- خریدهای اینترنتی

در ابتدا که رمز ارزها به وجود آمدند با هدف تسهیل در پرداخت‌های اینترنتی ایجاد شدند. شما میتوانید تراکنش با ارزهای دیجیتال را در سایت های بزرگ جهان، اپلکیشن ها و فروشگاه های آنلاین را مشاهده کنید.

۲- انجام معاملات بین المللی

ارز دیجیتال را میتوان پولی در سطح بین الملل دانست، بنابراین سازگاری پولی برای انجام معاملات مالی بین المللی را به حداقل رسانده و به راحتی میتوان با ارز دیجیتال معاملات بین المللی داشت.

۳- تسهیل معاملات سنگین

ارز دیجیتال چون وجود خارجی ندارد و مبتنی بر پول فیزیکی نیست بهترین گزینه برای معاملات با ارزش بالا و حجم سنگین پول است. در معاملات سنگین که هزینه جابه‌جایی پول زیاد است؛ ارز دیجیتال به راحتی می‌تواند مبادله شود.

۴- سرمایه‌گذاری

علاوه بر کاربرد ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت می‌توان آن را به چشم سرمایه‌گذاری نیز دید. در حال حاضر روز به روز بر تعداد ارزهای دیجیتال افزوده می‌شود که نشان از استقبال افراد و ورود پول‌های هنگفت به این بازار است که آن را برای سرمایه‌گذاری جذاب کرده است.

خرید و فروش ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما میتوانید به سایت های صرافی های دارای مجوز خرید و فروش خود را انجام دهید. خرید از صرافی های یکی از امن ترین راه های خرید ارز است.

کیف پول آنلاین را به صورت رایگان بر روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید برای دانلود از منابع رسمی استفاده کنید تا امنیت بالایی داشته باشید.

خرید از طریق آدرس کیف پول بیت کوین که شبیه شماره حساب بانکی است انجام می‌شود. پس از تصمیم به خرید ارز دیجیتال باید به دنبال فروشنده باشید که می‌توانید از طریق افراد حقیقی بخرید و هم از صرافی‌های معتبر که البته پیشنهاد ما به شما صرافی‌ها است.

استخراج ارز دیجیتال

زمانی که فردی برای کسی یک ارز دیجیتال مانند بیت کوین می‌فرستد این تراکنش باید از یک منبعی مورد تایید قرار بگیرد و امنیت آن را تضمین کند.

کسی که این تراکنش را تایید می‎‌کند کسی نیست جز استخراج کنندگان بیت کوین. این افراد با استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال؛ سخت افزاری را در اختیار شبکه بیت کوین قرار می‌دهند که امنیت آن را تامین کند.

حجم دوره فوق: ۳۷ گیگ و ۵۰۰ مگابایت

📌#ارزهای_دیجیتال

▁▁▁▁▁▁▁▁▁

راهنمای خرید از سایت

امتیاز این محصول
کانال تلگرام