مدرن فایل

دانلود طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس

دانلود طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس

شما در دوره آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس را آماده کرده ایم تا اگر خود دارای کسب و کار هستید، بتوانید کسب و کار خود را رونق داده.

طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس

طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس

آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس و ووکامرس

از آنجا که این روزها وردپرس به یک نرم افزار همه گیر برای طراحی وب سایت تبدیل شده است، فروشگاه اینترنتی وردپرس نیز طرفداران خاص خود را دارد. به همین جهت، بر آن شدیم تا مزیت های مهم این فروشگاه اینترنتی را به صمع و نظر شما عزیزان برسانیم. شما با داشتن فروشگاه اینترنتی، میزان فروشِ خود را افزایش و کسب و کارتان را گسترش خواهید داد. طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، می تواند هزینه های شما را در شروعِ کار، بسیار پایین بیاورد.

اگر به دنبال آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با ورد پرس هستید و نمیدانید فروشگاه اینترنتی چقدر برای شما هزینه بر خواهد بود؟ این کار به کسب و کار شما چه کمکی خواهد کرد؟ با ما همراه باشید تا زیر و بم همه چیز را به شما درمورد آموزش ساخت فروشگاه با وردپرس بگوییم.

قدم اول و پیش نیاز همه اقداماتی که در ساخت فروشگاه اینترنتی در ورد پرس باید در نظر بگیرید این است که اکثر فروشگاه‌های اینترنتی با برنامه وردپرس راه اندازی می‌شوند. راه اندازی فروشگاه اینترنتی با هاست وردپرس، کار چندان سختی نیست و می توانید ساخت فروشگاه اینترنتی با ووکامرس را به راحتی انجام دهید. در ادامه آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس خواهیم پرداخت.

در شروع کار آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس در سیتم مدیریت محتوا wordpress باید یک دامنه برای فروشگاه خود انتخاب و خریداری کنید. این دامنه می‌تواند برای بهبود روند کسب و کار شما بسیار مفید باشد. دامنه همان آدرس اینترنتی است که نشان دهنده نوع فعالیت و کسب و کار سایت شما می باشد. شما باید یک دامنه متناسب با فعالیت سایتتان ثبت کنید. همچنین دامنه‌ی انتخابی شما باید ساده باشد تا برای مراجعات بعدی بتواند در ذهن مشتریانتان باقی بماند.

📌#ساخت_سایت_فروشگاه

▁▁▁▁▁▁▁▁▁

راهنمای خرید از سایت

امتیاز این محصول
کانال تلگرام