مدرن فایل

دانلود قانون ارتعاش باب پراکتور

دانلود قانون ارتعاش باب پراکتور

در این سمینار می خواهیم در مورد قانون ارتعاش باب پراکتور صحبت کنیم و مطالب فوق العاده ای از باب پراکتور در مورد قانون ارتعاش و قانون جذب و نحوه ی درست جذب خواسته مان را یاد بگیریم.

دانلود قانون ارتعاش باب پراکتور

دانلود قانون ارتعاش باب پراکتور

قانون جذب، قانون ثانویه است و نه اولیه. قانون ارتعاش، قانون اولیه است و می گوید همه چیز در حال ارتعاش است و سکونی وجود ندارد. تمام وسایل و آدم ها همه چیز در حال ارتعاش و لرزش است، همه چیز انرژی ای در حال حرکت است و با سرعت زیادی در حال ارتعاش است. شما چیزی را جذب می کنید که با آن در هماهنگی هستید. باید متوجه شویم کسی چیزهایی که در حال حاضر در زندگی مان داریم را به ما نداده است و اگر چیزی وارد زندگی مان می شود، خودمان بدستش می آوریم و اگر دوستش نداریم، می توانیم تغییرش دهیم. خیلی ساده است، هر انرژی، انرژی شبیه خودش را جذب می کند.

هر طوری فکر کنید همان اتفاق می افتد و اصلاً هم مهم نیست آن هدف چه باشد. قوانینی وجود دارند که به کل دنیا حکومت می کنند. یکی از قوانینی که «دیل کارنگی» به ما یاد داد که یکی از بهترین هاست، این است که:

«هر ایده ای که در ذهن تان دارید، هر ایده ای، مهم نیست چه باشد، اگر روی آن تأکید کنید و دائماً به آن فکر کنید، در نهایت همان را به دست می آورید.»

سمینار قانون ارتعاش باب پراکتور

حجم :۱ گیگ

📌#سمینار_قانون_ارتعاش_باب_پراکتور

▁▁▁▁▁▁▁▁▁

راهنمای خرید از سایت

امتیاز این محصول
کانال تلگرام