مدرن فایل

دانلود مجموعه REWIRED -دوبله فارسی

دانلود مجموعه REWIRED -دوبله فارسی

مجموعه تصویری Rewired شما با یافته های جدید علمی در مورد قدرت مغز، افکار و احساسات خود آشنا می شوید. ابتدا جو دیسپنزا در مورد تجربه خود در زمینه شفا یافتن با قدرت ذهن صحبت می کند که توانسته بدون هیچ گونه عمل جراحی، ستون فقرات خود را دوباره بازسازی کند و سلامت کامل خود را به دست آورد.

دانلود مجموعه REWIRED -دوبله فارسی

دانلود مجموعه REWIRED -دوبله فارسی

جو دیسپنزا می گوید قرار نیست تا آخر عمر، مغز ما ویژگی های ثابتی داشته باشد و هیچ تغییری نکند. در حقیقت ما انسان ها می توانیم در تغییر کردن شگفتی خلق کنیم. و این طور نیست که ما انسان ها محکوم دستورات ژن هایمان باشیم و توان تغییر نداشته باشیم. خلاصه این که در این قسمت می فهمید که افکار شما می تونند روی بدن، سطح سلامت و زندگی شما اثر گذار باشند.

در قسمت اول با بخش های مختلف مغزتون بیشتر آشنا می شید و درک می کنید که هر بخش چه وظیفه ای به عهده داره. بعد از اون نکات مهمی در رابطه با نحوه تاثیر افکار و احساسات بر جنبه های مختلف زندگی مطرح می شه. که می تونه نگرش شما رو نسبت به قدرت هایی که دارید و شاید از اون ها بی خبر بودید، تغییر بده.

جو دیسپنزا می گوید تحقیقات و اندازه گیری هایی داشتیم که نشون می ده ۸۰ درصد مردمی که سعی کردند تغییر کنند و در این مدت ما از مغزشون نقشه تهیه کردیم، بیشتر از ۹۰ درصد تغییرات سازنده در اون ها ایجاد شده. (خصوصاً ایجاد تغییرات مثبت در مغز). نتیجه این که اگر شما تلاش کنید تا تغییر کنید و شخصیت و ذهنیتی جدید داشته باشید، حتماً نتیجه می گیرید و تغییرات نمایان خواهند شد. به شرطی که از راه و روش درست آن اقدام کنید که در قسمت اول تا حد قابل قبولی به این اصول پرداخته می شود تا شما بتوانید از آن ها استفاده کرده و زندگی مورد علاقه خود را خلق کنید.

و…

مجموعه REWIRED -دوبله فارسی

حجم : ۶ گیگ

📌#مجموعه_REWIRED

▁▁▁▁▁▁▁▁▁

راهنمای خرید از سایت

۴/۵ - (۱ امتیاز)
کانال تلگرام